שוב שביתה? כפרי הנוער מאיימים לשבות

    צבי טסלר No Comments on שוב שביתה? כפרי הנוער מאיימים לשבות

    40 כפרי נוער ישבתו ביום ראשון הקרוב. הרקע: גרירת רגליים מצד משרד החינוך במו"מ לחתימה על ההסכם הקיבוצי לטובת כ-3000 עובדים. ראש חטיבת הכפרים: "שכר העובדים צריך להיות שווה לשכר המורים"

    אילוסטרציה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השביתה מגיעה על רקע גרירת רגליים מצד משרד החינוך, במו"מ לחתימה על ההסכם הקיבוצי לטובת כ-3000 עובדים

    עובדי כפרי הנוער של המנהל לחינוך התיישבותי יקיימו ביום ראשון הקרוב (11.6.2023) שביתת אזהרה בת יום אחד. השביתה מגיעה על רקע סכסוך עבודה שהוכרז בינואר האחרון, בגין גרירת רגליים מצד משרד החינוך, במו"מ לחידוש ההסכם הקיבוצי לטובת 3,000 העובדים. כמו כן, לטענת ועד העובדים, העובדים אינם מתוגמלים כראוי, ביחס להיקף העבודה והמצופה מהם, ואף משתכרים פחות ממורים בשאר בתי הספר.

     

    ההסתדרות פנתה מספר פעמים אל משרדי האוצר והחינוך, בכדי להאיץ את תהליך המו"מ. למרות הפניות הרבות, לא הייתה התקדמות של ממש. לכן, ההסתדרות יחד עם ועד העובדים הודיעו כי יקיימו ביום ראשון שביתת האזהרה, בכדי להאיץ את המו"מ ולהגיע להסכמות שיחזקו וישפרו את מעמדם על עובדי כפרי הנוער בישראל.

     

    ראש חטיבת כפרי הנוער בהסתדרות המעו"ף, ניר אלון מסר: "שכר העובדים אשר מבצעים מלאכת קודש ואמונים על חינוכם של כ-12,000 תלמידי פנימיות צריך להיות שווה לשכר המורים. הם "האבא והאמא" של הילדים 24/7, כל יום ובתקופה הכי משמעותית בחייהם נותנים להם הזדמנות אמיתית להצלחה בחיים. אני מקווה שנצליח להגיע להסכמות הקיץ שיאפשרו את פתיחת שנת הלימודים הבאה".



    0 תגובות